2009年6月10日星期三

Ray J--One wish

Ray J--One wish

♫♫
If I had one wish, we would be best friends
Love would never end,
It would just begin.
If I had one wish, you would be my boo,
Promise to love you,
Trust me, I'll trust you.
If I had one wish, we would run away,
Making love all day,
Have us a baby.
If I had one wish, I'd make you my whole life,
Can you be my wife?
Make it right this time.
♫♫

如果我有一个愿望
我要很多很多的钱
我要很多很多的时间
我要有看不完的好书
我要每天能吃尽不同口味的美食
我要每天都看见你
我要随时随地都能吻你
让所有人都知道
你是我的
让所有人都投以羡慕的眼光
我想要做你未来孩子的爸爸
我要......
要......

没有评论:

发表评论